Re: CD-RW i OS/2

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 18:00:45 MET DST

"Dobrowolski, Przemyslaw" wrote:
> =

> jasio_at_nowhere.pl pisa=A0:
> =

> =

> Mo=BFna wykorzysta=E6 jako CD-RW.
> =

> =

> Ja sk=A0ania=A0bym si=EA w stron=EA cdrecorda i r=F3=BFnych nak=A0adek =
na niego.
> Oczywi=14cie istnieje RSJ'ot kt=F3ry jest bardzo przyjazny, dobrze wymy=
=14lony.
> Ale bardzo drogi.
> =

> =

> [...]

To nie jest bug, to jest "design feature". Ja mialem juz wiele Yamah i
caly czas stoje przy tym producencie, choc nagrywarki te sa troche
delikatne (lubia sie zepsuc - na 5 roznych modeli 3 nawalily, choc tylko
jeden po wygasnieciu gwarancji).

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *