Re: Edytor Config.sys

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 18:07:05 MET DST

Jacek Juskowiak wrote:

> Czesc,
>
> Chcialbym troche uporzadkowac plik config.sys mojego OS'a i szukam jakiegos
> pomocnego i w miare aktualnego narzedzia. Znalazlem ConfigTool 1.0.0 by Goran
> Ivankovic. Program bardzo mi sie podobal do momentu pierwszej optymalizacji
> config'a.... po prostu siec mi nie wstala... dobrze, ze jest mozliwosc
> odtworzenia poprzedniej wersji. Tak wiec moje pytanie: znacie jakies inne
> narzedzia, ktore uporzadkuja mi ten wazny plik konfiguracyjny i przy tym nie
> spowoduja problemow z systemem?

Sa jeszcze inne. Poszukaj na Hobbesie (hobbes.nmsu.edu). Ja jednak nie
radze porzadkowania w znaczeniu posortowanie. Kolejnosc niektorych
wpisow w CONFIG.SYS jest bardzo wazna, tak wiec trzeba uwazac co sie
robi. A co do backupu, to zrob sobie kopie configa przed uruchomieniem
jakiegos programu do edycji CONFIG.SYS.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *