RE: CD-RW i OS/2

Autor: Dobrowolski, Przemyslaw (Przemyslaw.Dobrowolski_at_wincor-nixdorf.pl)
Data: Mon 11 Jun 2001 - 09:26:01 MET DST

jasio_at_nowhere.pl pisał:

> - czy można pod OS-em wykorzystać taki napęd jako
> CD-RW, czy tylko
> jako nagrywarkę CD-R?

Można wykorzystać jako CD-RW.

> - jaki software użyć?

Ja skłaniałbym się w stronę cdrecorda i różnych nakładek na niego.
Oczywiście istnieje RSJ'ot który jest bardzo przyjazny, dobrze wymyślony.
Ale bardzo drogi.

> - jakie dyski są godne polecenia?

Pytasz o producenta, czy płytki CD-RW?
W domu mam Yamahę - ma bardzo dużego buga. 20 sekund trwa aby zobaczył
płytkę w napędzie. Ale poza tym bardzo przyjazna. Jak zobaczysz nagrywarki
Traxdata to od razu nie rezygnuj - jest to OEM Yamahy.
W pracy mam Plextora, i jak miałbym kupować nową nagrywarkę to wybrał bym
Plextora.