Re: Pare systemow

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 09:36:22 MET DST

on Śro 6. Czerwiec 2001 17:46, you wrote

> nie dokladnie o to, chodzi o cos innego, tylko ze ja nie wiem zdaje sie
> o co. tak jak pisalem, tez mialem to i nie udalo mi sie pogodzic nt z
> niczym, poza samym nt (a i to ledwo;-)) partycje musza (wszystkie)
> byc zrobione jednym i tym samym programem - fdiskiem z nt, odpada takze
> bootmanager. nie wiem jak oni to robia, ale na tyle skutecznie,

Nieprawda, kiedyś instalowałem NT (v.4) - na 1. partycji prim. (FAT16, system
konwertuje ją na NTFS) bez żadnych problemów, na pewno nie była zakładana
ona fdiskiem z NT. Komunikacji z OS2 nie było co prawda żadnej, ale system
startował bez problemu z osowego bootmanagera.

JG