Re: Warpowy serwer

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 01:47:38 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Adam Pˆaszczyca <trzypion_at_oldfield.org.pl> napisał
że:
> Zaraz, zaraz. jeżeli nie potrzebujesz maskarady, to wystarczy sam
> safefire za darmo. Wersja bez NAT (czyli maskarady) jest darmowa.

Mi potrzeba rozdielić to łącze dla wszystkich użytkowników.

BTW: jak jest z serwerem DHCP pod warpem? Mogę jakiś zdobyć, jest
wbudowany czy jak inaczej?

> A co, nie masz w OS/2 Sendmaila?

Sami pisaliście, że w wersji do 4.3 nie warto im ufać, a ja mam jakąś
wersję po fixach z 4.0pl. Niestety nie mam tcpip4.3 :((

> Może byc też Weasel.

IPS chyba też ma i pop3 i smtp :)

(...)
> Jeżeli sam POP3, to polecam OS2POPSERVER.

Wiem to i muszę najpierw sprawdzić IPS - bo on ma te opcje na 100% :)

> Darmówka FTPServer (ten sam autor co weasel'a.

Gdzie można to dostać? Bo jedyny jaki ja znalazłem ftpd to się nie
nadaje jakoś... :(

> Changi.

Jeszcze porównam z ips i zobaczę... :)

> Jeżeli chcesz maskaradę, to 60 zł, jeżeli bez - to za darmo.

Czyli jeśli muszę rozdzielić sdi to musi być maskarada i muszę zapłacić
to 60 zł? :)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj