Re: Warpowy serwer

Autor: Adam Płaszczyca (trzypion_at_oldfield.org.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 09:23:57 MET DST

29 May 2001 23:47:38 GMT ninik_at_dominik.kei.pl (Ninik) napisał(a):

>Mi potrzeba rozdielić to łącze dla wszystkich użytkowników.

Rozdzielić łącze, czy zamaskować jeden numer IP?

>BTW: jak jest z serwerem DHCP pod warpem? Mogę jakiś zdobyć, jest
>wbudowany czy jak inaczej?

W Warp Serwera tak.

>Sami pisaliście, że w wersji do 4.3 nie warto im ufać, a ja mam jakąś
>wersję po fixach z 4.0pl. Niestety nie mam tcpip4.3 :((

Ufać można, żadnego maila jeszcze mi nie zgubiła. Problem jest tylko z
tym, że ten sendmail przyjmie wszystko, a spamerzy tylko na to
czekają.

>IPS chyba też ma i pop3 i smtp :)

Weasela używałem i chwaliłem.

>Gdzie można to dostać? Bo jedyny jaki ja znalazłem ftpd to się nie
>nadaje jakoś... :(

na icm'ie leży...

>Czyli jeśli muszę rozdzielić sdi to musi być maskarada i muszę zapłacić
>to 60 zł? :)

Jeżeli musisz użyć translacji adresów IP to tak.

--
    /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688