Re: Warpowy serwer

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 07:14:35 MET DST

On Fri, 25 May 2001 01:56:31 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>Ale czy to jest jakieś darmowe rozwiązanie czy trzeba coś dopłacić? Jak
>wspominałem budżet nie pozwala mi na takie bajery, więc jak już nie będę
>miał wyjścia to muszę uciekać w linuxa... :((

Niestety za InJoya musisz zapłacić.

>Filtrowanie pakietów? Do czego to dokładnie? Mi chodziło raczej tylko o
>możliwości blokowania portów (napster, ftp i inne duże bajery) i to w
>jakimś ograniczonym czasie (np. żeby działały od 22.00 do 9.00). Da się
>takie coś gdzieś czy mam od razu do linuxa czy innego uniksowego iść?

Czyli chcesz filtrować pakiety przesyłane na konkretny port.

>Koledzy mają na FreeSCO więc przyglądałem się temu i mi się podobało.
>Przyznam jednak że chciałbym mieć to pod warpem. Tylku tu czuję się jak
>w domu... :)

>Jakie są te dodatki? Dostałem jakieś jeszcze płytki do tego warpa (ale w
>sumie nic ciekawego, albo nowego).

Cała wielka aplikacja kryjąca się pod słowem Server. Tego napewno nie dostałeś.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21