Re: SDD i TNT/2

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 07:11:05 MET DST

On Thu, 24 May 2001 21:25:01 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Dziwne. Włożyłem takową kartę zamist mojego matroxa i poszła od razu w
>rozdzielczości jaką miałem na matroxie, a mianowicie 1152x864. Uwaga: jestem
>zarejestrowanym użytkownikiem SDD.

Ja również, używam wersji z IBM-a.
Poza tym najdziwniejsze jest to,że program GACTRL pozwala na włączenie dowolnej
rozdzielczości i częstotliwości odświerzania. Natomiast próba skonfigurowania
nowej kombinacji kończy się komunikatem, że się nie da.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21