Re: Jak odszukac konfiguracje_podsumowanie

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_---NO.SPAM---discoverfinancial.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 18:44:30 MET DST

mbs wrote:
> =

[ciach]
> [...]

> mog=EA powiedzie=E6 z czystym sumieniem, =BFe system na kt=F3rym dzi=14=

> pracuj=EA zainstalowa=A0em w po=A0owie 1995 roku, innej instalacji nie
> robi=A0em. Co jak padnie dysk?, z=A0apiesz wirusa Boot sektora? naci=14=
niesz
> F-8 tam gdzie tego nie powinno si=EA zrobi=E6?
> - jest kopia na CD. System jest w pewnym stopniu podzielny, co pozwala
> na powr=F3t tylko w ramach tego, w czym si=EA grzeba=A0o, a wi=EAc rzad=
ko
> potrzebna jest kompletna kopia, lecz... - jak Przemek pisze:
> dmucham na zimne i wszystkim to polecam.

Problem jest tylko taki, ze ISO9660 (system plikow na CD) nie ma
rozszerzonych atrybotow. Niestety, niektore rzeczy uzywane przez WPS
musza je miec (np. katalog Desktop). Jak na razie IBM chociaz niby taki
potezny nie dochrapal sie rozszerzen w stylu Rock Ridge (dla Unixa), lub
Joliet (dla Windy) do ISO9660, ktore by umozliwialo zachowanie
rozszerzonych atrybotow na CD. Nawet, takiego hacka, jak EA DATA. SF dla
FATa nie ma.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *