Re: Jak odszukac konfiguracje_podsumowanie

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 18 May 2001 - 07:51:53 MET DST

Przemysław Pawełczyk wrote:
> [...]
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK5.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK6.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK7.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK8.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK9.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK10.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK11.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK12.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK13.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK14.CFG
> KEYFILE:M:\OS2\DLL\DOCK15.CFG
>
> ...jeśli zmieniałeś ustawienia, wprowadziłeś nowe ikonki, grupy
> robocze itp, to zawsze warto wykonać archiwum raz jeszcze.
> Można przecież coś przeoczyć. Mnie się to zdarzyło, dmucham

MBS wrote:
Każdy z powyżej opisanych sposobów ma wadę - może nie zapisać tego co
padnie - skoro może paść nie zapisane - to właśnie to padnie - Parawa
Murphy'ego!!!
Ja jestem zwolennikiem kopiowania całego systemu, wraz z
systemowymi plikami partycji systemowej. Hubert wyrażnie pisał,
 że wywaliło mu nie tylko pliki *.ini - wobec czego ratunkiem
doskonałym jest kopia całego systemu. Już kiedyś pisałem: jest
 różnica pomiędzy kosztem CDR, a godziną (żeby tylko) pracy),
 a ja jestem leniwy:)) i... zawsze mam aktualną kopię systemu
- oczywiście nie koniecznie na CD - do tego celu wydzieliłem
małą partycję (120MB) na końcu dysku - przedobrzę z czymkolwiek
i wracam bez problemu (przy pomocy zwykłego copy lub FC), stąd
 mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że system na którym dziś
pracuję zainstalowałem w połowie 1995 roku, innej instalacji nie
robiłem. Co jak padnie dysk?, złapiesz wirusa Boot sektora? naciśniesz
F-8 tam gdzie tego nie powinno się zrobić?
- jest kopia na CD. System jest w pewnym stopniu podzielny, co pozwala
na powrót tylko w ramach tego, w czym się grzebało, a więc rzadko
potrzebna jest kompletna kopia, lecz... - jak Przemek pisze:
dmucham na zimne i wszystkim to polecam.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >