Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Thu 03 May 2001 - 18:09:35 MET DST

Ninik wrote:
> =

> Kiedy=14 kto=14 zw=B1cy si=EA Rafal Szymczak
> <rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> napisa=A0 =BFe:
> =

> Owszem, ale standardowo i najlepiej to jest poprzez c-a-d. Jednak pewni=
> masz klaw=EA maszynistki albo nie u=BFywasz =BFadnych sesji znakowych, =
gdzy=BF
> wtedy nikn=B1 Ci wszystkie znaczki polskie i polskawe - czyli nie tylko=

> "=F1" ale i "n". Dlatego wola=A0em wybra=E6 WC.
> By=A0o wprawdzie kwestia taka fajna jak instalacja dla =BF=F3=A0tk=F3w
> [...]

Nie wiem jak to jest z innymi klawiaturami, bo ja mam standardowa
klawiature amerykanska (mieszkam za oceanem). Polskich znakow
rzeczywiscie nie mam, ale nigdy ich nie mialem. Poza tym, wszystko
dziala jak nalezy.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *