Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 00:19:54 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Rafal Szymczak
<rafalszymczak_at_discoverfinancial.com> napisał że:
> Mozna sobie zaprogramowac jak uruchamiac Process Commandera. U mnie
> jest np. poprzez Ctrl-Alt-F1.

Owszem, ale standardowo i najlepiej to jest poprzez c-a-d. Jednak pewnie
masz klawę maszynistki albo nie używasz żadnych sesji znakowych, gdzyż
wtedy nikną Ci wszystkie znaczki polskie i polskawe - czyli nie tylko
"ń" ale i "n". Dlatego wolałem wybrać WC.
Było wprawdzie kwestia taka fajna jak instalacja dla żółtków
innoklawiaturowych, ale już z tego rzeczywiście wolałem kibel :-)

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj