Re: Kwestia ctrl-alt-del

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Tue 01 May 2001 - 19:46:15 MET DST

Bartosz Tomasik Bart/2 wrote:

> z tego co wiem, to obydwa wstawiaja do kolejki, roznica jest taka, ze WinSendMsg
> czeka na potwierdzenie odbioru (i wynik obslugi wiadomosci),a WinPostMsg nie.

Jakby czekal w zwyklej kolejce, to by dlugo czekal. Jest mozliwe ze
wstawia do kolejki, ale na jej poczatek, nie koniec. Nie pamietam
szczegolow, bo to juz kilka dobrych lat uplynelo odkad sie tego uczylem.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *