Re: Dźwięk z Intel i810E

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Thu 03 May 2001 - 02:53:41 MET DST

On Thu, 03 May 2001 00:35:40 +0100, Przemys aw Roman wrote:

>W jaki sposób można uzyskać dźwięk z i810E?
>W wingrozie widnieje toto jako SoundMAX firmy Analog Devices.
>Sprawdzałem w IBM'ie ale tam są drivery do starszych modeli układów AD.
>
>Przemek
Da się z tego wydobyć dźwięki (bez MIDI). Wejdź na stronę IBM (np. główną) i
okienku wyszukiwania wpisz SoundMAX. Powinieneś dostać wykaz stron i na
którejś jest odnośnik do drivera (przynajmniej tak było miesiąc temu). Jeśli
Ci się nie uda, to daj znać, podeślę sterownik, nie mam go w tej chwili pod
ręką.

Jurek Michniewski