Re: Fwd: [magia] WAZNE - niech Kazdy przeczyta

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Mon 23 Apr 2001 - 10:58:24 MET DST

on Nie 22. Kwiecień 2001 12:53, you wrote
wrote:

> tej

> bajka..

> Mozliwe, ze masz racje. Ale jkest tez nie wykluczone, ze mozemy sie zarazic
> przez swojska wolowine. Tzn. w krajach zachodnich nie ma szczegolnej
> paniki, a tam BSD jest pewne, wiec stweierdzilem, ze paniki sie niezrobi, a
> lepiej byc uswiadomionym ;)

Z tego co mi wiadomo, to Bart/2 ma rację. Choroba Kreutzfelda-Jakoba to nie
dżuma, rozwija się bardzo powoli i z tej przyczyny pewnie, zwłaszcza w
wypadku osób starszych, trudno przypuszczalnie określić co ją spowodowało.
Osoba, o której mowa w poscie, wcale nie jest pierwszą ofiarą tej choroby u
nas w kraju i nie jest to żadna tajemnica. Z tego co wiadomo, powoduje ją
nie tylko "wściekła wołowina". Ponieważ problem jest, jak się wydaje złożony,
więc może nie wszczynajmy kolejnej akcji z cyklu "rząd znowu oszukuje
społeczeństwo" - położenie się na torach nic tu nie da, można co najwyżej
zrezygnować z befsztyków (nawiasem: rządowi należy się szacunek choćby z
powodu długiego trwania). Po co niepotrzebnie siać panikę - i tak jest już
nieco apokaliptycznie. Przecież ludzie umierają także z powodu jeszcze
dziwniejszych i rzadszych chorób. Sprawa ma przy tym wymiar ekonomiczny i polityczny i łatwo tu sobie i
innym zaszkodzić. Mnie działania UOP wydają się raczej racjonalne.

JG