Re: Fwd: [magia] WAZNE - niech Kazdy przeczyta

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 13:55:33 MET DST

On Sun, 22 Apr 2001 08:20:01 +0200 (MET DST), Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

>LeWhoo - choroba Croiitsfelda-Jacoba (jestem pewien ze to sie inaczej pisze) czyli, to
>co znamy pd nazwa wsieklych krow - nie pojawila sie nagle znikad. Zauwaz, ze kiedy
>nazwano ja choroba wscieklych krow, rozpoznawano ja i juz ja znano, a to oznacza, ze
>nie krowy sa jedyna jej przyczyna - dawniej bez nich jakos tez na to chorowano :>.
>Konkluzja: to, ze ktos na ta chorobe choruje, nie znaczy ze zarazil sie nagle w wyniku
tej
>epidemi ktora obecnie szaleje na swiecie, aa co do UOPu... to juz zupelnie inna
bajka..
> [...]

Mozliwe, ze masz racje. Ale jkest tez nie wykluczone, ze mozemy sie zarazic przez
swojska wolowine. Tzn. w krajach zachodnich nie ma szczegolnej paniki, a tam BSD
jest pewne, wiec stweierdzilem, ze paniki sie niezrobi, a lepiej byc uswiadomionym ;)

Lech Wiktor Piotrowski | ICQ#: 50746253 | lewhoo_at_teamos2.org.pl
TeamOS/2 Poland Webmaster - http://www.teamos2.org.pl
Inne systemy maja uzytkownikow, OS/2 ma wyznawcow
My home OS/2 system uptime is: : 0d 20h 52m 22s 343ms (en).