Re: Fwd: [magia] WAZNE - niech Kazdy przeczyta

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 09:24:39 MET DST

On Sun, 22 Apr 2001 00:16:57 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>otoz, mam informacje z pierwszej reki, ze w polsce sa przypadki
>zachorowan na chorobe wscieklych krow. konkretnie rzecz biorac, ciotka
>kolezanki mego brata ciotecznego wlasnie umiera na te chorobe, jest w
>stadium nie poznawania bliskich. po pierwsze, nigdy nie byla za granica.
>po drugie, sprawa jest uciszana osobiscie przez UOP.

LeWhoo - choroba Croiitsfelda-Jacoba (jestem pewien ze to sie inaczej pisze) czyli, to
co znamy pd nazwa wsieklych krow - nie pojawila sie nagle znikad. Zauwaz, ze kiedy
nazwano ja choroba wscieklych krow, rozpoznawano ja i juz ja znano, a to oznacza, ze
nie krowy sa jedyna jej przyczyna - dawniej bez nich jakos tez na to chorowano :>.
Konkluzja: to, ze ktos na ta chorobe choruje, nie znaczy ze zarazil sie nagle w wyniku tej
epidemi ktora obecnie szaleje na swiecie, aa co do UOPu... to juz zupelnie inna bajka..
byc moze wyciszaja, wlasnie dlatego, zeby ktos inteligenty nie robil bez powodu takiej
paniki jak robi :>>>
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a Programmers Group http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl