Fwd: [magia] WAZNE - niech Kazdy przeczyta

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 01:18:09 MET DST

Glupio mi, ze wysylam taki mail na te liste (chyba nigdy do tej pory czegos takiego nie
zrobilem), acz jest to sprawa wazna. Mam nadzieje, ze to falszywy alarm...

==================BEGIN FORWARDED MESSAGE==================
drodzy listowicze, dostalem wlasnie szokujace wiesci
najlepiej przekazcie to info dalej (nie tylko elektronicznie),
podeslijcie na jakies listy na ktorych jestescie, etc.

otoz, mam informacje z pierwszej reki, ze w polsce sa przypadki
zachorowan na chorobe wscieklych krow. konkretnie rzecz biorac, ciotka
kolezanki mego brata ciotecznego wlasnie umiera na te chorobe, jest w
stadium nie poznawania bliskich. po pierwsze, nigdy nie byla za granica.
po drugie, sprawa jest uciszana osobiscie przez UOP. Zdarzenia wygladaly
nastepujaco: lekarze, nie wiedzac na co choruje pacjentka, wyslali probki
krwi do specjalistow z Niemiec. Niemcy jednoznacznie stwierdzili, ze to
wlasnie choroba wscieklych krow. Lekarze z jakichs przyczyn zrobili scieme,
tak ze w karcie chorob widnieja jakies rozlegle schorzenia mozgu
zamiast faktycznej choroby. O calej sprawie wiedzial maz chorej, dziennikarz.
Postanowil napisac do gazety o tym, ze choroba ta grasuje w naszym kraju wbrew
temu, co sie
publicznie oglasza. Szybko jednak odwiedzili go panowie z UOPu i w ten
czy inny sposob przekonali go (a raczej wiadomo, jak agenci przekonuja ludzi
do swych pogladow), by nie naglasnial sprawy. Ciagu dalszego na razie
nie znam, w kazdym razie nie traktujcie tego prosze jako zwyklej
plotki. Konkretna, realna osoba wlasnie umiera.

to tyle,
a.

--
----
Serwery wirtualne, konta e-mail. Oferta nie do odrzucenia.