Re: SSH

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 11:13:43 MET DST

On Sat, 21 Apr 2001 10:52:02 +0200 (MET DST), Marek Wojciechowski wrote:

>???
>Nie bardzo rozumiem. Wiec czego ja niby uzywam, gdy pare razy dziennie
>loguje sie na server z mojego Warpa uzywajac SSH?

Wszystko się wyjaśniło. SSHD pod OS/2 działa normalnie. Moim błędem było, że
po nawiązaniu połączenia i otwarciu sesji namiętnie stukałem ENTER. Po
użyciu Ctrl-J (czyli kod LF, a nie CR) shell wykonuje komendy. Dość uciążliwe
jest natomiast to, że standardowy shell (czyli CMD.EXE) nie przetwarza znaków
na bieżąco, tylko dopiero po znaku końca linii. No i niestety, pomimo zastosowania
TNPIPE (zgodnie z opisem w dokumentacji do SSH) nie udaje się poprawnie uruchomić
programów VIO, a w szczególności File Commandera.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21