Re: Jak odszukac konfiguracje TCP/IP bylo Re: Jak zachowac ustawienia WarpCenter?

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 10:42:10 MET DST

On Fri, 20 Apr 2001 05:22:56, info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK)
wrote:

[...]
> Zabezpiecza się pod warunkiem, że uaktywnisz tą opcję. Poza tym robiąc to

???
Kopie *.bak plikow INI sa robione zawsze. Tego sie chyba nie ustawia.

> przy każdym starcie zrobi również kopię uwalonych zbiorów i wtedy rączki
> do bozi...

Niezupelnie. Nie jestem teraz pewien, w ktorym momencie jest robiona
kopia, ale wcale nie jest tak latwo nadpisywana przez uszkodzone
pliki.

> Drugim minusem tego rozwiązania jest zapamiętanie TYLKO tych
> dwóch zbiorów INI.

W wiekszosci wypadkow to wlasnie one ulegaja uszkodzeniu.

> A ROBOSAVE schowa to co chcę i kiedy chcę. Oczywiście, że nie używam ROBOSAVE
> po każdym restarcie systemu, tylko wtedy, gdy wprowadziłem jakieś zmiany
> i stwierdziłem, że nic nie popsuły.

Zgadza sie. ROBOSAVE to koniecznosc, ale w wielu wypadkach prosciej (i
wystarczajaco) jest zrobic Alt-F1+B niz siegac po ROBOSAVE-a. Do tego
ostatniego siegam dopiero wowczas, gdy pierwszy sposob nie
poskutkowal.

Marek