Re: SSH

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 09:16:33 MET DST

On Thu, 19 Apr 2001 17:15:23, info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK)
wrote:

> <. . .>
> Dwa pytania :
>
> 1. Gdzie można znaleźć wersję 2.4.0. ?
>
> 2. Zrobiłem zgodnie z twoimi wskazówkami i wygląda wszystko OK, oprócz tego, że
> po nawiązaniu połączenia i zgłoszeniu się linii komend brak jakiejkolwiek reakcji
> serwera na moje stukanie po klawiaturze.

Jest np. tutaj:
ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/hobbes/os2/apps/internet/telnet/client/

Co do obsługi klawiatury to coś jest faktycznie nie tak, ale po kilku
próbach nagle zaczął reagować na klawisze i mogę używać sesji
terminalowej bez specjalnych problemów (poza tym, że nie wiem jak
zmienić ustawienia terminala żeby obsługiwał klawisze kursora).

P.S. nie ma co rozpaczać, w końcu to wersja alpha. Dobrze że pokazała
się akurat wtedy gdy u mnie w firmie zdecydowali się założyć ssh2.
pOSdrawiam
Dominik