Re: link

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 19:50:25 MET DST

On Thu, 19 Apr 2001, Rafal Szymczak wrote:

> Nie jestem od tych spraw ekspertem, ale pobiezne przyjrzenie sie tym
> plikom wykazuje, ze nie maja tzw. DOS stub, ani wskaznika typu pliku: NE
> dla 16-bitowych, lub LX dla 32-bitowych. Wiec chyba nie sa to dokladnie
> pliki EXE. Po co by wtedy nazywac je COM.

Ale ja jestem ekspertem (nie mylic z Ekspertem ;-) )
i na poczatku wszystkich plikow \os2\*.com widze znaki
"MZ" czyli sygnature plikow .exe, a nieco dalej widze tez
sygnature "NE".
Nie wiem dlaczego maja one nazwy *.com - moze chodzi o
kompatybilnosc z jakimis DOS-owymi programami ktore
koniecznie musza miec w PATH np. format.com ?

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl