Re: link

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 00:06:15 MET DST

Mariusz Borkowski wrote:

> [...]
>
> Te pliki tylko w nazwie maja .com, tak naprawde maja
> one strukture programow .exe
> Prawdziwe pliki .com w OS/2 mozna spotkac chyba tylko w
> \os2\mdos

Nie jestem od tych spraw ekspertem, ale pobiezne przyjrzenie sie tym
plikom wykazuje, ze nie maja tzw. DOS stub, ani wskaznika typu pliku: NE
dla 16-bitowych, lub LX dla 32-bitowych. Wiec chyba nie sa to dokladnie
pliki EXE. Po co by wtedy nazywac je COM.

*   Rafal Szymczak                        *
*   Discover Financial Services, Inc.     *
*   rafalszymczak_at_discoverfinancial.com   *
*   "Long live OS/2"                      *