FAT32

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 23:20:39 MET DST

Hi!

Cchiałem podłączyć do systemu dysk z partycją fat32. Nic tam nie ma.
Cel: muszę przegrać kumplowi trochę plików na fat32. Problem w tym, że
dysk jest widoczny, ale ta partycja nie. No i co ja mam biedny
począć...? Próbowałem ten sterownik, jest tam jeszcze coś do cache'a ale
to też od razu mówi że nic z Fat32 nie znalazł..
Dysk jest na secondary master i jest sam.

Gdzie mogę znaleźć najnowszy sterownik do fat32? Bo ten co mam nie chce
tego zobaczyć za żadne skarby świata...

BTW: poszedł tu mój mail na temat m.in. Javy? Bardzo mi to potrzebne a
nikt nie odpowiada...

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj