Re: FAT32

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25.bu.uni.wroc.pl)
Data: Fri 27 Apr 2001 - 15:12:22 MET DST

on Pon 23. Kwiecień 2001 09:25, you wrote

To bardzo interesujące co piszesz, bo na mojej maszynie tak imponujący
transfer wystepuje tylko na początku (nawet większy - mowa oczywiście o
zapisie z HPFS na FAT32), ale szybko spada do ok. 100 kB/s. Próbowałem
zmieniać wartość przełącznika /P z 1 do 4 i nic to nie dało (przy czwórce
system nie uruchamia się), cache ustawiony jest na max. (2048 kB). Ciekawe na
czym rzecz polega?

JG