Re: Bylo: Z CD-ka do pliku Jest: Warp CD-Copy

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 11:58:19 MET DST

On Tue, 17 Apr 2001 07:46:29 +0200 (MET DST), Andrzej Pięta wrote:

>Zassałem to WarpCD-copy i niestety nie robi tego o co mi chodziło. Jak na
>razie nie znalazłem programu pod OS/2, który by potrafił ściągać utworzy
>przy użyciu mojego CD-R. Warp CD-copy potrafi tylko poprzez tzw. transfer
>cyfrowy, ma to wiele zalet, ale mój CD-R nie wspomaga tego i jedyną metodą
>na zczytanie utworów jest odgrywanie ich z pojedyńczą prędkością. Nadal
>proszę, jeśli ktoś się spotkał z takim programikiem to by dał znać, lub
>może ktoś wie jakim urządzeniem (wejsciem) jest na karcie AudioCD, bo
>zauwarzyłem że w REXXie można (prawdopodobnie) tego dokonać i pozgrywać
> [...]
 a widziałeś taki program pod jakiś inny system operacyjny?
 możesz spróbować takiego triku: podłączyć wyjśce audio CD (ale to z przodu) do
wejścia line-in karty muzycznej i wtedy normalnie nagrać dźwięk....

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a Programmers Group http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl