Re: Bylo: Z CD-ka do pliku Jest: Warp CD-Copy

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 12:28:06 MET DST

On Tue, 17 Apr 2001, Bartosz Tomasik (Bart/2) wrote:

> a widziałeś taki program pod jakiś inny system operacyjny?
> możesz spróbować takiego triku: podłączyć wyjśce audio CD (ale to z przodu) do
> wejścia line-in karty muzycznej i wtedy normalnie nagrać dźwięk....
Tak widziałem - audiograber pod łyndołs.
Mi by się marzyło zrobić to poprzez kartę dźwiękową do której przecież
audio z cd jest podłączone w budzie. By było śmieszniej mam program CSS,
który teoretycznie pozwala na takie zgrywanie, ale niestety generuje
"IExeptions" i nie mam pojęcia jek to przeskoczyć. Ale jak ktoś go uży to
może ma jakieś propozycje ...

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|