Re: Bylo: Z CD-ka do pliku Jest: Warp CD-Copy

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_zt.koszalin.tpnet.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 07:41:47 MET DST

On Mon, 16 Apr 2001, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Wersja z VBRem jest już niemalże gotowa. Skleciłem OeSa na notebooku i jutro będę
> poprawiał błędy związane z CDDB po proxy.
> Ogólne, nie chcę się chwalić, ale na notebooku P150MMX grabuje się tracki od razu do
> MP3 z prędkością 0.5-0.7x speed. Licząc że speed to 150kB/s.

Zassałem to WarpCD-copy i niestety nie robi tego o co mi chodziło. Jak na
razie nie znalazłem programu pod OS/2, który by potrafił ściągać utworzy
przy użyciu mojego CD-R. Warp CD-copy potrafi tylko poprzez tzw. transfer
cyfrowy, ma to wiele zalet, ale mój CD-R nie wspomaga tego i jedyną metodą
na zczytanie utworów jest odgrywanie ich z pojedyńczą prędkością. Nadal
proszę, jeśli ktoś się spotkał z takim programikiem to by dał znać, lub
może ktoś wie jakim urządzeniem (wejsciem) jest na karcie AudioCD, bo
zauwarzyłem że w REXXie można (prawdopodobnie) tego dokonać i pozgrywać
pliki/utwory.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95
|--------Telekomunikacja Polska S.A.----------------------------|
|+ +Andrzej Pięta+ +ap_at_koszalin.tpsa.pl ap_at_koszalin.tpnet.pl+ +|
|* * * * Departament, Ośrodek Informatyki w Szczecinie * * * * *|
|--------Obszar Telekomunikacji w Koszalinie--------------------|