Re: Kolejny argument za eCS.

Autor: Hubert (hubert_grupy_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 21:44:34 MET DST

> Myślę, że to jest kolejny argument za eCS.

Hmm... Ja w te pedy kupuje eCS, ale musi przynajmniej dobrze obslugiwac sesje
Win-OS/2, a juz super by bylo, gdyby mozna bylo uruchamiac te nieszczesne
programy Win'9x. Tylko nie mowcie mi o Odinie. Sledze jego postepy od poczatku
(bedzie chyba tego ze 3-4 lata) i, niestety, te postepy sa strasznie wolne.
Nikogo (poza IBM) nie winie, ale wychodzi, jak wychodzi...

Pozdrawiam Swiatecznie
Hubert

Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.os.os2