Re: Kolejny argument za eCS.

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 17:13:33 MET DST

Hubert napisał(a):
> Hmm... Ja w te pedy kupuje eCS, ale musi przynajmniej dobrze obslugiwac sesje
> Win-OS/2, a juz super by bylo, gdyby mozna bylo uruchamiac te nieszczesne
> programy Win'9x.

A według mnie eCS jest opóźniony o jakieś 2 lata, nie ma w nim nic
nowego poza paroma bajerkami i tyle. Ogólnie rzecz biorąc, jest to Warp
Server, któremu dodano kilka rzeczy zresztą albo bezpłatnych albo o
znikomej użyteczności [np.: Styler - programik ciekawy ale na pewno nie
jest niezbędny].
Zupełnie natomiast brakuje działań w materii w której OS/2 był zawsze
słaby - vide multimedia czy skanery. Żenujące jest to, że np.: zwykłego
avika muszę przeglądać windzianym MPlayerem. O divix-sie raczej należy
zapomnieć. ASF-y może i da się oglądać ale mam za słabą maszynę [co
ciekawe działa 16bitowe Windows Media Player 5.2]...

Nie znam eCS, gdyż go nie kupiłem, ale uważnie przeglądam zapowiedzi,
słucham tych, którzy go mają i na na tym opieram swoją opinię.

> Tylko nie mowcie mi o Odinie. Sledze jego postepy od poczatku
> (bedzie chyba tego ze 3-4 lata) i, niestety, te postepy sa strasznie wolne.
> Nikogo (poza IBM) nie winie, ale wychodzi, jak wychodzi...

Hmmm.. A ja mam duże nadzieje, zwłaszcza ostatnio. Działa już [choć na
razie byle jak] Adobe Photoshop, StarOffice 5.2 oraz na prawdę bardzo
wiele innych programów [Dictionary2000, English Translator, SMSExpress,
Syntalk, WinAmp,
WinRAR, Kody pocztowe - to tylko te, których używam najczęściej, choć
niektórych tylko do sprawdzenia jakości działania].
Zupełnie przypadkowo też nie dawno odkryłem, że nawet niektóre moje
ulubione gierki to sprawa chyba niedługiego czasu [seria PanzerGeneral
już się uruchamia ale są problemy z ustaleniem poprawnej
rozdzielczości]. Sądzę, że jest na prawdę bardzo obiecujący...

--
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch
to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,