Re: Win w oknie nie dziala

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 00:03:36 MET DST

On Wed, 11 Apr 2001 22:38:38 +0200, Olek wrote:

>Użytkownik "Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> napisał w
>wiadomości news:zvpuavrjfxvwxvryprubzrcy.gbnqgu0.pminews_at_news.tpi.pl...
>polskich
>
>Wlasnie widze, ze koslawo napisalem bo bez informacji o PL.
>Tak, wlasnie mam Win3.11PL. Czy to znaczy, ze jedynie wersja
>Win3.11US bedzie dzialac w oknie? (nawet polskiej wersji OS/2)
>--
Na tej płycie była wrsja OS/2 for Windows, obsługująca "zewnętrzne" win 3.1 i
3.11. Wersje US i CE (central europe) w trybie pełnoekranowym i w oknach,
natomiast wersję pl tylko w trybie pełnoekranowym. Z tego powodu OS/2 PL
rozpowszechniany był tylko wersji z wbudowanym WinOS/2, które obsługuje
programy windows w oknach i na pełnym ekranie.