Re: Win w oknie nie dziala

Autor: Olek (olotest[spamfe)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 22:38:38 MET DST

Użytkownik "Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> napisał w
wiadomości news:zvpuavrjfxvwxvryprubzrcy.gbnqgu0.pminews_at_news.tpi.pl...
> Jeżeli Win 3.11 masz w wersji pl, to może działać tylko w trybie
> pełnoekranowym. Mikry miękki w woim geniuszu wymyślił, że ogonki do
polskich
> literek można dorysować, zamiast porządnie obsłużyć czcionki. W takiej
> sytuacji obsługa programu w oknie byłaby ciekawa:
> a w jednym miejscu ekranu, ogonek od ą w zupełnie innym miejscu.

Wlasnie widze, ze koslawo napisalem bo bez informacji o PL.
Tak, wlasnie mam Win3.11PL. Czy to znaczy, ze jedynie wersja
Win3.11US bedzie dzialac w oknie? (nawet polskiej wersji OS/2)

--
Olek