screen saver

Autor: R.S. (R.Skorupka_at_bremultibank.com.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 17:08:28 MET DST

Pmietam, ze w OS/2 screen saver uruchamialo sie jako "dodatek" do screen
lock'a. Niestety zupelnie zapomnialem jak ow efekt uzyskac - obecnie
wysiwtla mi sie b. ladna planeta (ze standardowego zestawu), trzeba
podac haslo aby sie dostac do pulpitu, ale ekran NIE ULEGA wygaszeniu!
Wiem, ze nie jest to najwiekszy problem na swiecie, ale moze ktos
pamieta jak go rozwiazac ?

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_bremultibank.com.pl