Re: screen saver

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 08:11:31 MET DST

On Wed, 11 Apr 2001 15:08:28, "R.S." <R.Skorupka_at_bremultibank.com.pl>
wrote:

> Pmietam, ze w OS/2 screen saver uruchamialo sie jako "dodatek" do screen
> lock'a. Niestety zupelnie zapomnialem jak ow efekt uzyskac - obecnie
> wysiwtla mi sie b. ladna planeta (ze standardowego zestawu), trzeba
> podac haslo aby sie dostac do pulpitu, ale ekran NIE ULEGA wygaszeniu!
> Wiem, ze nie jest to najwiekszy problem na swiecie, ale moze ktos
> pamieta jak go rozwiazac ?

Witam,
Jeśli chodzi Ci o możliwość nie podawania hasłą to we włąsciwościach
pulpitu masz zakładkę Blokada, gdzie na stronie 3 jest opcja "tryb
wygaszacza ekranu" (czy coś takiego - piszę na podstawie wersji
angielskiej). Wtedy wystarczy nacisnąć enter zamiast podawać hasło.

Jeśli choszi Ci o "tradycyjny" screen-saver to należy ściągnąć go np.
z hobbesa. Polecam screensaver2.6 stary ale jary. Koniecznie z
dodatkowymi modułami w DIVE (http://eros2.by.ru/index_en.html) lub
PowerSaver z http://www.powerutilities.no

Wszyscy windziarze będą Ci zazdrościć ;)

pOSdrawiam

Dominik