SSL a OS/2

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 10:10:49 MET DST

Witam,

Czy ktoś wie jak dostać się do konta pocztowego chronionego przez SSL?
Właśnie uszczęśliwili mnie tym w pracy (a dokładniej SSL+SSH2). O ile
z SSH2 już sobie dałem radę, to nie mogę znaleźć nic do SSL'a.

Wiem, że było kilka narzędzi do tunelowania pod OSem, ale póki co
znalazłem tylko Tunnel/2 (z F/X Communications - niestety płatny).
Jest coś darmowego?

pOSdrawiam

Dominik Czechowski