Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 22:24:44 MET DST

Kiedyś ktoś zwący się Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał że:
> tak. xfree86.

Właśnie o te mi chodzi bo mi nie chce to chodzić... :(

> najpierw doprowadz tcp/ip do porzadku.

Do tego tcpipa nie mam już sił ale coś chyba jednak musi w tym być. Ktoś
ma jakieś sugestie dlaczego ping mi zdechł?

> poza tym musisz miec poprawnie dzialajacy loobpack czyli 127.0.0.1 i
> ping na to MUSI ci chodzic.

Loopback działa, ale ping nie żyje od reinstalki systemu. Cokolwiek bym
nie wpisał daje "unknown protocol", nawet jakiś serw gdy jestem w
internecie... :-(

> druga sprawa, musisz miec xserver pod grafike jaka masz.

To z tym to jest dobrze. Mam serwer ati grafiki...

ps. jaką masz zmienną display?

ps.2. jak daje sprawdzenie konfiguracji to mi każe dodać coś z emx'a,
znaczy jakieś mu polecenie (z nazwą katalogu), w całej dokumentacji nic
nie ma o tym mowy (dok. emxa), a wersję mam podobno tą właściwą... jak
wpiszę byle co np "c:/" to się wiesza wszystko przy startx

ps.3. gdzie to cośstwo składuje logi? Chętnie bym się dowiedział co on i
tam pisze na dole za bajery, a tak szybko to miga i wychodzi że nie
zdołam zobaczyć... (ileż to się osiedziałem z breakiem... na nic...)

CU

--
     ___
     /  \                    /           Dominik Chmaj