Re: siec na kompie... i iksy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 10:54:03 MET DST

Ninik wrote:

> Komuś udało się uruchomić iksy pod os/2?

tak. xfree86.

> Mi po uruchamianiu pokazuje się
> ekran, potem przechodzi do pełnego ekranu, pokazuje jakieś linijki, na
> końcu czyści wszystko i pokazuje się "shm_done()", a po chwili widać
> jakieś errory ale zaraz od razu mi się to cóśtwo wyłącza i tyle tego
> widać. Nawet nie wiem gdzie on loguje to wszystko. Podejrzewam o
> wszystko zmienną display, macie jakieś pomysły?

najpierw doprowadz tcp/ip do porzadku. poza tym musisz miec
poprawnie dzialajacy loobpack czyli 127.0.0.1 i ping na to MUSI
ci chodzic. druga sprawa, musisz miec xserver pod grafike jaka masz.
zwykle wystarcza xserver svga. ale musisz to sprawdzic.
ja na et6000 uzywalem wlasnie wersji svga. ale jak mialem s3,
to uzywalem specjalnej wersji s3. teraz z xservera korzystam
tylko na linuxie :)