Re: eCS i TCP/IP - nieoczekiwane rozwiązanie problemu

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 17:22:20 MET DST

"S=A0awomir Stachniewicz" wrote:
> =

> On Fri, 30 Mar 2001 17:21:00, Rafal Szymczak <rafalszymczak_at_discoverfin=
ancial.com> wrote:
> =

> Mozliwe. Wprawdzie instalowalem jakies "fixy" ale nie wiem, czy
> wszystkie.
> =

To dalej masz wersje 16-bitowa. Ale wyglada na to, ze stara wersja
dziala lepiej jak nowa.

> Nie bardzo da sie zamienic, bo rzecz sie dzieje na tym samym kompie -
> co wiecej, na tym samym HDD ;) Na jednej partycji primary mam eCS
> (zainstalowana na Warpie) a na drugiej Warpa (kopia z pierwszej,
> zrobiona przed instalacja eCS).
> =

Sprawdz wersje sterownika do karty. Czasem nowsza dziala gorzej jak
stara. Sam mialem taki przypadek ze sterownikami IBMFE.OS2 i E100B.OS2.
Sprawdz w \IBMCOM\PROTOCOL.INI jaki sterownik jest uzywany i porownaj
czy maja te same daty i wielkosci.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *