Re: Jak usun  odwoanie do

Autor: Rafal Szymczak (rafalszymczak_at_discoverfinancial.com)
Data: Mon 02 Apr 2001 - 17:38:35 MET DST

Adam Plaszczyca wrote:
> =

> mbs <mbs_at_granit.univ.szczecin.pl> napisa=A0(a):
> =

> =

> Nie tylko to - ten sterownik obsluguje dyskietki 2.88 MB (slyszeliscie =
> takich? ;))) ).

A owszem, sam taka mam. Ale obsluguje to IBM1FLPY.ADD. IBM2FLPY.ADD jest
*TYLKO* do kompow majacych MCA.

Niestety, formatowanie dyskietek w stacji 2.88 MB nie dziala pod OS/2.
Przynajmniej u mnie. Jak wsadze dyskietke 1.44 MB i wyraznie zaznacze w
linii komend jaki format ma dokonac, to i tak cham usiluje formatowac
2.88 i sie wywala z bledem ze ma problem ze sciezka 0.

-- =

* *
* Rafal Szymczak *
* Discover Financial Services, Inc. *
* rafalszymczak_at_discoverfinancial.com *
* "Long live OS/2" *
* *