Re: FS

Autor: Animek (animus_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 10:05:22 MET DST

Sun, 1 Apr 2001 00:57:28, mbs_at_granit.univ.szczecin.pl (mbs)
wykombinował:

> Musiałeś mu coś brzydkiego zrobić, bo wygląda na to, że się ostro
> obraził.

No tak, ale to zaraz po instalacji się stało. Dziwne jest to że znikło
po zainstalowaniu netscape (??? ki diabeł?), i nie chodzi tu o restart
systemu bo przez parę dni męczyłem się żeby to wyrzucić.

> Reanimacja systemu trwa wtedy tyle co jego przekopiowanie,
> a nieco dłużej, gdy konieczny jest restart z dyskietek.

też ostatnio przyjąłem taką taktykę, ale teraz jeszcze muszę dołożyć
kilka rzeczy (odin itp)

> tak ustawioną windę przekopiuje - może za 100 lat bil dojdzie do tego.
nie dojdzie, bill dąży w zupełnie przeciwnym kierunku

pozdrawiam

| Animek animus_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl 33547197 |
| http://www.athys.prv.pl http://www.teamos2.org.pl |