Re: FS

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 07:11:18 MET DST

Animek wrote:

> Witam
>
> Ostatnio pojawił się u mnie w os/2 następujący problem:
> Gdy wejdę do folderu systemos/2 | Konfiguracja systemu to część z
> komponentów jest zablokowana (?), zamiast ikonek są czerwone kółka z
> literkami FS - co to jest? Niektóre z tych "zablokowanych" można
> uruchomić, niektórych wogóle - jak np. zegar systemowy. Do tego
> "system", "mysz", "klawiatura" przy próbie uruchomienia dają beep.
>
> o co chodzi?
>
> Grzesiek

Musiałeś mu coś brzydkiego zrobić, bo wygląda na to, że się ostro
obraził.

Nie miałem takiego numeru, a jak dzieciaki na swojej maszynie zbyt dużo
poeksperymentują, to poprostu kopiuję całość systemu wraz z głównymi
aplikacjami z nagranego po instalacji i konfiguracji CD (pełny po
brzegi). Przy nagrywaniu należy tylko pamiętać o plikach ukrytych
katalogu głównego, a jeżeli przenosisz to do nagrywarki za pomocą dysku
z FAT, to dobrze jest spakować desktop główny i instalacyjny oraz
katalog Archives(długie nazwy!).

Reanimacja systemu trwa wtedy tyle co jego przekopiowanie,
a nieco dłużej, gdy konieczny jest restart z dyskietek.

Nie tylko ja to z powodzeniem stosuję - wyobraź sobie instalację
 OS/2 w szkolnej pracowni na 15 różnych maszynach - bez tego
 sposobu to zabawa dla masochisty - a tak tylko sterowniczki się
 podmienia i dzieciakom kopary opadają do samej ziemi! Niech ktoś
 tak ustawioną windę przekopiuje - może za 100 lat bil dojdzie do tego.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >