Re: Jak pogodzic Win2000 z MCP

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 09:17:55 MET DST

Jacek Juskowiak wrote:

> Sluchajcie,
> Nie chce za mocno eksperymentowac, bo nie moge sobie
> pozwolic na zawalenie Win2000 (chyba by mnie zwolnili, gdyby
> wiedzieli co ja probuje instalowac...).
> /Jatsek

Ja po ostatnim padzie systemu właśnie się zbuntowałem i powiedziałem w
pracy, że na g.. nie będę pracował - założyłem OS/2 i cześć - zrobili
rybkę.
Widocznie chwilowo jestem im potrzebny:))

A jak porobię bazy danych po swojemu - pod OS-em , to po pierwsze
przestaną się sypać, a po drugie - będę dalej potrzebny:)))

Cały pic polega na tym, że windziarze mają problem z odszukaniem
dokumentu, a większość z nas potrafi go stworzyć w dowolnej treści i
postaci, a przy tym cokolwiek możemy zrobić z systemem.

Nie piertaj się, pochłaniaj wiedzę i ćwicz gest Kozakiewicza.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >