Re: Pomocy! Gdzie jest CONFIG.SYS uruchamiany po ALT-F1,F2?

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 07:35:56 MET DST

Jakub Gołąb wrote:

> Hej!
>
> Pytanie jak w temacie. Potrzebuję zabootować do wiersza poleceń, a w
> międzyczasie zmieniłem sterownik SCSI. Efekt oczywisty :"OS/2 cannot
> operate your hard drive" i kuku.
> Z góry dziękuję za pomoc

Fizycznie w OS2/boot - Config.m to miainterrance - powstaje jako
 pierwszy przy instalacji systemu, natomiast config.x posiada już
 ustawienia konfiguracyjne, powstaje w końcowej fazie instalacji
 - porównaj datę, godzinę rozmiar i zawartość. kolejne configi
 - te z numerkami to archiwa zrobione przez użytkownika
 - najnowszy jest z numerem 1.

A jak się dostać do nich w trakcie startu - po niebieskim oknie
BootMenagera pojawia sie w lewym górnym rogu biały napis OS/2 - wtedy
przy naciśniętym alt , poklep w F1 , zabepczy i jeżeli system może się
uruchomić to pojawi się ramka z propozycjami - naciśnięcie "c" daje
wiersz poleceń. Pamiętaj, że restart z tego okna przy pomocy configu o
dowolnym numerze, zmieni ustawienia systemu do tych, które były aktualne
w trakcie jego zapisywania,
jeżeli ostatnie archiwum robiłeś dawno, to trochę się zdziwicz.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >