Re: Win-OS/2 blokuje

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 07:54:14 MET DST

Hubert wrote:

> Pomysl jak najbardziej skuteczny, tylko ze do tej pory dzialalo.

Z tego by wynikało, że namieszałeś w ustawieniach grafiki dla WinOs2 ? -
przykładowo S3Trio64 PCI ma specyficzne ustawienie przy którym wszystko
w sesjach działa a...

- jak się namiesza to się wiesza:))

U mnie jest (dla S3): 8514-off; fastpaste-on; restr-none; ondemand-off;
retrace-off; ROM-off; swith-on; refresch-1. Jak dam ondemand-on lub
fastpaste na off to wiesza - nie chcę teraz sprawdzać, które z nich
decydyje - może masz podobną zależność.
Jaja dotyczące karty dźwiękowej raczej objawiają się tylko wieszaniem
dźwięku, a reszta wtedy działa.

Pozdrawiam

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >