Re: IBM przeszedl samego siebie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:42:43 MET

mbs wrote:

> Jak masz cały CD to go kopiujesz, jak masz zepsutą płytkę i pozostało to
> co kiedyś przepisałem na inną - tzn główne katalogi,

no i co? dziwisz sie? instalacyjny OS/2 przed fixami ma problemy
z wielosesyjnymi CD. skoro mu pakujesz uszkodzona plytke to co sie
dziwisz
ze system dziczeje? PLYTA KOSZTUJE 2.50zl. TO TAKI WIELKI WYDATEK?

uszkodzone plytki zachowaj sobie do innych celow. nie nagrywaj tam
zadnych systemow instalacyjnych, bo moze ci sie stac dokladnie to samo
co ci sie przytrafilo z OS/2.