Re: Warp i NeWare

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 17:42:59 MET

Jerzy Michniewski wrote:

> Nic innego w tym czasie nie działało, system nie jest zaśmiecony - świeżo po
> instalacji. Kopiowanie z serwera 3 Mb w oknie dos za pomocą xcopy trwa kilka
> sekund, w oknie OS/2 kilka minut. Wskaźnik zajętości cały czas na minimum
> (celeron 633). Wskaźnik reaguje, gdyż jak uruchomię Borlad Pascal to rośnie
> na max. Obok stoi taki sam klient na Warp 3 (486 Dx4) i działa bez zarzutu.

no coz. w takim razie nie mam pomyslow. mi dziala. dzialalo ok na warp3
i na warp4, innych wersji nie posiadam.
z tym ze na warp4 uzywalem FP9, wyzszych nie probowalem.
moze opisze co instalowalem:

1. standardowa instalka warp4, od razu wybralem interesujace mnie
   protokoly i karte sieci. od razu skonfigurowalem co sie dalo
   w czasie pierwotnej instalacji.
2. zalozylem FP9
3. zalozylem fixy do MPTN, do sciagniecia z IBM
4. zalozylem fixy na requester netware, sciagniety
   z serwera ftp novella, z katalogu nw4.11 (w innych katalogach
   jest chyba ta sama wersja).

Dziala mi to poprawnie z serwerami nw3.12, 3.20, 4.11. z nowszymi nie
mialem okazji. dziala mi to tez po ipx z emulatorem novella MARS
na linuxie, takze z dlugimi nazwami.

problem z wydajnoscia mialem tylko w jednym momencie, jesli jakas
aplikacja miala wysoki priorytet i zapychala procesor (np. sesja dos
z borlandem, lub jeszcze gorzej sesja dos z odpalonym netadmin.exe
lub pconsole.exe . po prostu jest kilka procesow netware, ktore
niestety
nie maja wysokiego priorytetu, a powinny go miec. dlatego te dwie
aplikacje
i inne zapychacze odpalam przez program ktory obniza priorytet az
do idle, jest to pakiet sp103.zip sciagniety z sunsite, mirror hobbies.

no coz, nie wiem co ci poradzic. mozesz zrobic probna instalke
tylko z FP9 i sprawdzc czy dziala. moze zalozyles nowszy fix
a nie zalozyles poprawki na MPTN. sam nie wiem. jestes skazany
na samodzielne eksperymenty.