Re: Warp i NeWare

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 17:44:07 MET

On 15 Mar 2001 07:13:43 +0100, Leszek KUBRAK wrote:

>A czy te dwa komputerki mają takie same karty sieciowe i konfigurację klienta
>NetWare ?

486 ma bylejaką kartę na ISA i klienta 2.12, ten kłopotliwy to Longshine PCI
10 Mb na Realteku. Zauważyłem jeszcze, że jeśli sesji dosa zamiast netx-a
użyję fnetx-a z klienta 2.12, to transmisja wlecze się tak samo jak w oknie
OS/2. Nie spowalnia to zupełnie działania innych programów.

Jurek Michniewski