Re: Warp i NeWare

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 19:22:50 MET

On Thu, 15 Mar 2001 17:52:06 +0100 (MET), Jerzy Michniewski wrote:

>486 ma bylejaką kartę na ISA i klienta 2.12, ten kłopotliwy to Longshine PCI
>10 Mb na Realteku. Zauważyłem jeszcze, że jeśli sesji dosa zamiast netx-a
>użyję fnetx-a z klienta 2.12, to transmisja wlecze się tak samo jak w oknie
>OS/2. Nie spowalnia to zupełnie działania innych programów.

Wychodzi na to,że bylejakie jest lepsze. Z Novellem pod OS/2 nie miałem wiele
do czynienia, ale stawiałbym na karty (a raczej ich drivery). Może pomoże coś
zabawa z parametrami, a zwłaszcza parametrami transmisji w kliencie Novellowym.
Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21