Re: eCS - pierwsze wrażenia

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 16:05:25 MET

On Thu, 15 Mar 2001 13:51:16 +0100 (MET), Sławomir Stachniewicz wrote:

<. . .>
>Instalacja poszła bezproblemowo. Teraz się zastanawiam, jak możliwie
>najprościej zrobić własne foldery tak, jak w Warpie 4 - spróbuję
>"pokombinować" z RoboSave (najwyżej czeka mnie ponowna instalacja...).
>Mam jakieś problemy z RSJ CD Writer-em (AFAIR v. 2.83) - nie chce
>startować ErrorLog.
Pamiętaj, że RoboSave standardowo zapamiętuje i ODTWARZA również systemowe pliki
INI, nie tylko DESKTOP. Do tego (za radą z listy ecomstation.support.install) polecam
program DTSaver, leży między na Hobbesie.

Temat RSJ-a był no tej liście również poruszany.

>Różnice wydają się niewielkie, ale jest parę miłych zmian w porównaniu
>z Warpem 4, np. chyba jest możliwość zmiany ustawień regionalnych
>dla jakiegoś konkretnego programu czy obiektu (nie zdążyłem sprawdzić).
>
>Jest zabawna niekonsekwencja: np. wszędzie na desktopie i w WarpCenter
>zamieniono "OS/2" na "eCS" ale katalog systemowy nadal nazywa się OS2
>a przy zamykaniu okna Win-eCS pojawia się znajome okienko "This will
>close your WinOS2 session" ;)

Temat jest znany autorom i chyba już jest poprawiony.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21