Re: Karta graficzna a OS/2 3.0

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 08:05:41 MET

On Sat, 3 Mar 2001 02:28:24 +0100 (MET), mbs wrote:

>Nie zawsze - setup do Elsa winner 2000 wywala się na samym początku, a
>próba ładownia na siłę, daje możliwość skorzystania z back-up . Jak
>przed każdym grzebaniem w systemie , przy instalacji nowej karty robię
>aktualny zrzut systemu(całej partycji) - to ratuje przed przyjemnością
>instalowania całości.
>
>Ma ktoś sposób na Elsę żeby wystartowała pod Warp-3?

Napisałeś w innym liście, że masz Warpa 3 BEZ fiksów. I to jest twój problem
(najprawdopodobniej). Po zainstalowaniu fiksa 35 będziesz mógł używać sterowników
SDD (czyli możliwość używania większości kart graficznych).

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21